Mikälainen päivä sitä sitten on ollut?
Paistoiko aurinko?

No niin, mutta huomasin että en ole pariin päivään tänne mitään tuottanut. Ehkä teidän onneksi jotka tätä eksyvät lukemaan :).
Onneksi alkaa pääsiäisloma. Saa vähän vetää happea. Tai no, tiedä siitä muuten mutta ainakin saa aamulla rauhassa herätä eikä ole kiirus töihin.
Tarkoituksena olisi panostaa opiskeluun. Tai aikomuksena olisi niin tehdä :). Mutta ylläreitähän voi toki
tulla .. miellyttävät olisi paikallaan.
Jos luoja suo ja ilmat sallii, yritän saada aikaa tehdä Linuxin kokeen.  Vaikka sitä meillä olisi kyllä saanut olla enemmän. Kun nyt se jää paljolti oman lukemisen varaan, ja mä tunnetusti olen huono lukemaan "käyttöohjeita" :).
Ja sitten mulla on vielä yksi oma "projekti" muhimassa tai miten sen sanois. Tai ainahan mulla jotain on :)).
Joku ihme pakko on aina kehitellä jotain omituista.
Mutta omituisuus kyllä liittyy siihen että tämä formaatti ei oikein ole hyvä tuohon oppimispäiväkirjaan. Siihen kun pitäs saada linkitettyä harjoituksia ym. Etsinyt kokeillut miettinyt eri vaihtoehtoja ja ehkä olen löytänyt ratkaisun :P.
Että jos vaikka sen sais toimimaan .. ja kaippa se on ite tehtävä, kun ei oo ketään joka sen tekis ..
Vai  olisko paljonkin vapaaehtoisia?  Nyt saa huutaa että MINÄ MINÄ

Mut jos mä sain yhden sohvan koottua niin enköhän mä nyt siitäkin selviä, jotenkin. Ja se sohva on viekin ihan kasassa, ei oo yhtään niitä pirun hirveen kamalia *painokelvoton* ruuveja irronnut :). Sormet ja käsi katki ekan kiristämisen jälkeen, meinas jo luovuttaa. Mut ei antanut toi luonto (pah, pieni kirjootus vihre:) periksi. Pakko oli ja ihan ite :). Sitä oppii paljon asioita, varsiten kun itse tekee ja on tavallaan pakko.
Kun ei oo sitä miestä joka tekee. Ne ns. miesten työt. Vaikka .. em mä kyllä tiedä mitä ne on? Paitsi nyt ehkä siivoominen. Ja ...
No jääköön se sanomatta :)

Olishan se ihan kiva tietty löytää se oma ... hmm ... Koti-orja :) joka avittas. Tai kylhän mä jo kerran löysin .. vai olikos se et toisin päin, hää löysi .. :))

Mulla ei ole aavistustakaan mitä oon kirjoittanut, ei kai sillä kamalan välii ole. Ei tänne juuri kukaan
uskalla mitään kommentoida :). Joo, tiedän olevani tylsä .. ei kais sitä sillon viihti.

Öitä ja ötököitä