Sateista perjantaita :)

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ TIINALLE !!!!!! :)
Muista juhlia rauhallisesti, se ikä alkaa painaan ... ;))

Tänään sitten lapset menevät isälleen ja minä Hämeenkyröön. Minulla on opiskelu-tovereitten, kahden, kanssa suunnitelmissa illanvietto hyvän ruuan ja juoman merkeissä :)

Meille tuli eilen mopo..... tai siis pojan tuo on. Minä en sillä suostu ajamaan. En varmaan edes pääsis kiipeen päälle istuun kun on niin kovin korkea. Hoh hoijaa ....
Poika on ainakin kovin täpinöissään :)).
Äiti ei ihan niin .. pikkasen pelottaa että oma vaavi ajeleen tuolla liikenteen seassa. Hoh hoijaa ... uudelleen :)).

Osan moposta poika maksoi omista rahoistaan, osan kustansin minä. Vakuutukset jää mulle, bensat pojalle... saas nähä kuin hyvin se toimii .. :P
Kun heti sain kuulla että pitää ostaa uus se ja toi ja sitten vielä tuokin ...

Elikkä tiedotus kaikille, Varokaa, Miikka liikenteessä :))

1803723.jpg