Ei sitten mikään kiva ilma pihalla. Lumisade vielä menee mutta toi tuuli.
Huh huh ...

Aivastelin tuossa peräjälkeen vaik kuin monta kertaa. Aivastin ja toinen teki heti tuloaan.
Ei meinnaut sitten millään loppua.
Flunssa tässä nyt sitten enään puuttuu :)).
Vaikka, en mä kyllä ehi sairastaan. Joten en ota sitä vastaan.
Onneksi mulle ei helposti kuume nouse. Tai onneksi ja onneksi. Se vaan
tarkoittaa sitä että pienenkin lämmön nousun huomaa heti.

Ääh ..
Olin sitten saanut sen Linux tentin tulokset. Hmm .. 45,5/50. Monivalintakysymyksistä sain 35/35 ja 10,5/15 kirjallisista kysymyksistä. Niitä omin sanoin ... yöks .. inhoon noita sanoja :)).
Miten voi omin sanoin vastata jos on vain yksi oikea vastaus?
Pitäskö ne vastaukset itse keksiä? Heh ..
Mutta onneksi se on nyt sitten tehty. Ja ilmeisesti läpi päästy.
Vielä olis tekemättä .. viestinnän essee (vaiheessa), yrityksen perustaminen (onneksi vain paperilla), ohjelmoinnin lopputyö (tekeillä). Onkos mulla jotain muuta vielä ... hmm .. niitä kirjanpidon tehtäviä ei
varmaan lasketa, vai lasketaanko ... no niistä olen suurimman osan tehnyt. Joten sekin on
aikalailla hanskassa.

Mutta nyt pesulle ja menox.