Lueskelin tuossa yhtä artikkelia. Ja on ihan pakko se myös tähän linkittää.

Kunnianloukkauskäräjät ovat hyvä viesti

Herättää paljon mielipiteitä ja ajatuksia. Vai mitä?
Mitä mieltä olette tuosta asiasta?

Täytyy sanoa, että sillon kun noita kirjoituksia on ollut tuolla keskustelupalstoilla, en ole niitä lukenut.
Jostain syystä vaan ei Ruusunen & Vanhanen jaksaneet kiinnostaa.

Mutta .. eikös tuolla keskusteluissa muutenkin ole aika värikkäitä nuo kirjoitukset? Suomi24 keskusteluissa olen eri alueilla lueskellut ja jopa kirjoitellut.
Ja sieltä kyllä löytyy paljonkin nimittelyä ym. Mutta ihan asiallistakin ... joskus. :)

Kyllä tämän Ruususen olisi pitänyt tietää mihin kätensä laittaa kun julkisuuden henkilön kanssa suhailee. Ja ilmeisesti vielä itse kovin julkisuus hakuisesti.
Okei, onhan julkkiksillakin oikeutensä kuten meillä tavallisilla tallaajilla.

Kuten, ketä kiinnostaa minun kirjoitukseni? Kun taasen jonkun julkkis-henkilön kirjoitelmat.

Aah .. pitäis siis haukkua ja nimitellä että pääsis otsikoihin :).
Okkei .. taas kerran. Em mä viihti ainakaan Ruusuista haukkuun alkaa ... itse on soppansa keittänyt. Sekottakoon si ihan itse rauhassa myös.

Mutta mielenkiintoista on se, että, mitä kaikkee saa vapaasti kirjoittaa tälleen netissä.
Mitä minä esim voin kirjoittaa ja mitä en?

Otetaan vaikka jokin esimerkki.

Minä haluan kirjoittaa jostain MINUN elämääni liittyvästä asiasta.
Ja siihen asiaan liittyy jokin toinen ihminen, osapuoli.
Kuis paljon ja vapaasti minä voin siitä kirjoittaa?
Jos vaikka lähdetään siitä että en nyt syntymäaikaa ja nimeä ja osoitetta ilmoita.

Olen tästä tainnut aiemminkin jotain rustata. Nyt ei oikein muista. Mutta haitanneeko tuo.

Kun miettii tätä Ruusus-tapausta ja vähän muutakin.
Mistä Ruusuinen tiesi mitä siellä kirjoiteltiin? Kävi lukemassa? Pakkoko on käydä lukemassa jos ei halua itsestää kuulla negatiivista asiaa?
Kirjoittelut pääsi lehtien otsikoihin?

Yleensä kyllä noi nettikirjoittelut eritoten vaikka suomi24, kyllä se on niin että ei siellä kaikki suomalaiset tai suomea ymmärtävät käy lukemassa. Ei edes kaikki netin omistajat.
Lopulta aika suppea joukko joka niitä lukee ja kirjoittelee. On meitä täällä Suomessa kuitenkin sen verran paljon :).

Mutta joo, pääseehän silläkin/tälläkin lehtien palstoille ja ei pääse unohtumaan .... :P